Продавець ПЛАСТІМЕТ - полікарбонат, теплиці, збірні дашки розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
197 відгуків
м. Івано-Франківськ, вул. Промислова, 2Б; індекс 76019, Івано-Франківськ, Україна
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Додати відгук
ПЛАСТІМЕТ - полікарбонат, теплиці, готові збірні дашки
+380 (66) 689-15-45
+380 (97) 552-76-99
+380 (34) 273-85-50

Графік роботи під час Локдауну

Графік роботи під час Локдауну

ТОВ Пластімет підтримує заходи карантину, запроваджені в країні з метою запобіганню поширенню вірусу Covid-19. Саме тому на годину локдауну з 11 по 24 січня ми дещо змінили в нашій роботі задля Вашої безпеки ☝

З 11 січня ТОВ Пластімет перейшла на віддалений режим роботи, що означає наступне:

- на офісі працює один черговий менеджер та комірник на складі. Всі інші працівники працюють віддалено в телефонному режимі.

Графік роботи залишається незмінним:

з понеділка по пятницю - 09:00-18:00

субота - 10:00-16:00

Всі відвантаження товару здійснюються зі складу день у день при оформленні замовлення до 16:00 рік, після 16:00 рік - на наступний день

Безпека понад усе:

На офісі черговий менеджер, а на складі комірник працює в масці та захисних рукавицях. Приміщення провітрюється та щотригодини дверні ручки та столи обробляються антисептиком.

На офісі працівник працює в телефонному режимі та готує документи для відвантаження на склад. Клієнтам накладна видається у вигляді електронного (на вайбер, пошту), завскладу передається в паперовому. Клієнтам необхідно попередити про забір товару зі складу не менше як за 30 хв до приїзду на склад. Клієнти обслуговуються по одному або по двоє, якщо прийшли разом. Інші чекають у порядку живої черги за межами складу.

До мінімуму зводимо користування готівкою. про що попереджатимемо шкірного з клієнтів по телефону.

Для Вашої зручності у нас є інші системи оплати - зокрема, банківська картка, термінал, оплата по безготівці на рахунок компанії.

Для максимально швидкого обслуговування та зменшення кількості контактів, шановні клієнти, просимо погоджувати всі замовлення в телефонному режимі з обслуговуючим менеджером та оплачувати по безготівці і відразу отримувати товар на складі по сформованій та виданій у вигляді електронного накладній.

Всі заходь безпеки діятимуть до завершення локдауну!

🙏Спільними зусиллями ми можемо запобігти більшому поширенню Covid-19 в Україні! 🙏

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner